هیتر تابشی

Wiki Article

هیترهای تابشی لوله ای گرماسان منبع گرما کارآمد و موثری هستند و محبوبیت آن‌ها اغلب به این سوال منجر می‌شود که هیترهای تابشی لوله ای چگونه کار می‌کنند؟

بنابراین میزان آلودگی در هیترهای تابشی بسیار پایین و ناچیز میباشد. همچنین جهت استفاده از هیترهای تابشی برقی تنها به برق تکفاز خانگی نیاز است.

همچنین از این دستگاه در گلخانه، دامپروری و مرغداری استفاده می‌شود و برای سالن‌هایی که پرورش محصول میوه‌ای و یا گیاهی دارند بسیار مفید است و در سرمای سال، از یخ‌زدگی نایلون‌ها جلوگیری می‌کند و گرمایش را به صورت کامل و حتی از کف نیز تامین می‌نماید.

هیتر تابشی در کجا کاربرد دارد؟ هیتر های تابشی در مکان‌ها و فضاهایی که نیاز به گرمایش سریع و کامل دارند و در روزهای سرد سال، نیاز مبرمی به گرمای کامل دارند، کاربرد دارد.

۴. هیتر گرمایش تابشی برای استفاده در فضاهای بزرگ مناسب است؟

همچنین، با توجه به اینکه هیتر های تابشی دارای سیستم ساده و بدون پیچیدگی هستند، نیازی به نگهداری و تعمیرات زیادی ندارند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این اماکن شامل مجموعه‌های صنعتی، هتل‌ها، رستوران‌ها، مرغداری‌ها، گلخانه‌ها و… می باشد.

پشتیبانی نیکان پارسه همه روزه در تایم کاری آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص محصولات مختلف این سایت است.

به طور کلی، استفاده از هیتر تابشی باعث بهبود عملکرد و کارایی سیستم می‌شود و برای کاربران احساس راحتی بیشتری ایجاد می‌کند.

در صورت استفاده از آب، آب گرم تر از منبع حرارتی جذب تابش گرما می‌شود و سپس با استفاده از یک سیستم لوله‌کشی، حرارت را به سیستم گرمایشی در ساختمان منتقل می‌کند. استفاده از هیتر تابشی گرماتاب در انواع مکان‌ها از جمله خانه‌ها، دفاتر، فروشگاه‌ها، کارخانجات، سوله‌ها و ساختمان‌های مختلف رواج دارد.

خرید هیتر تابشی به دلیل مصرف انرژی کم، کارایی بالا، سرعت گرم شدن فضا و همچنین سهولت نصب و استفاده، بسیار رایج شده است.

برای مثال، یک هیتر تابشی گازی با توان ۲۰ کیلووات و میزان مصرف گاز ۱ مترمکعب در ساعت، در هر ساعت از زمان مصرف، ۲۰ مترمکعب گاز مصرف می‌کند.

گارانتی و خدمات: داشتن یک گارانتی معتبر شرکتی و خدمات پس از فروش طولانی مدت، از خرید گرماتاب جمله نکاتی است که باید هنگام خرید محصول به آن توجه کرد.

Report this wiki page